close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Create positive health habits and dramatically improve the quality of your life.

Begin by following this comprehensive system that includes tools and techniques Dashama has compiled over the past 12 years traveling the world.
From our sponsors
Re: [求助] 我是個廢物,想交女朋友
Feb 28th 2014, 04:15, by qk8121718

作者qk8121718 (阿賀)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 我是個廢物,想交女朋友

時間Fri Feb 28 04:15:21 2014

廢物哪有資格交女友。 被淘汰了。 ※ 引述《toaru555 (魯蛇小嘶~~~~~)》之銘言: : 本魯今年19歲,之前被迫休學,連高中都還沒畢業。 : 念的是私立爛高中,全校上第一志願科系一年不過一兩個。 : 成績都30幾名,還是念文組的。想上的科系,憑我的成績根本不可能會上。 : 個子很矮,才170左右。體重嗎...顆顆,不是正常人的重量。(長相不敢說,你可以自己想像哈哈) : 很宅,國中開始就成天沉迷動漫,光是 團長大人的週邊就放了一整個直立書櫃,中日兩版小說、漫畫、動畫一應俱全。 : 沒才華,長笛書法這些我都不會。 : 運動也差,我連籃球站哪裡投可以得幾分都不會算。 : 人際關係嘛,哈哈哈,我跟班上90%的人半年才講一句話。女生當然沒有任何接觸。 : 但是,這樣的我,也想交個女朋友。 : 我不要求多,只要願意接納我就行了。 : 願意陪我聊天,陪我分享生活中的各種事。 : 幻想總是美好,現實中的我仍然是一無是處的廢物。 : 我有心要改,該怎麼樣才能讓女生喜歡我呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.134.71.138

zop:這應該有桶的資格了 02/28 04:44

cena59473:笑笑喲 02/28 05:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    hayhoeouh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()